Dinsdag, 24 augustus Coevorden - Assen 71 km

24 augustus 2021 - Assen, Nederland

Vandaag op de kamer ontbeten, heerlijk ontbijt van AH. We fietsen om half 10 weg en hebben een koffiestop in Sleen, een heel gezellig plaatsje, waar we een stuk Veurhuus cake eten. Cake met peer en walnoten, erg lekker. De route gaat verder door voornamelijk bos. Prachtige redelijk brede fietspaden. ‘S ochtends is het redelijk rustig maar ‘s middags komen de ouderen op hun e-bikes in groten getale de fietspaden onveilig maken. We zien wat stenen die van een hunebed zouden kunnen zijn. Om 4 uur waren we bij het hotel. Omdat het wat aan de prijzige kant was verwachten we er heel wat van. Maar wat een deceptie. Het is heel erg groot met veel tokkies die een all inclusive arrangement hebben. Totaal geen sfeer en heel donker. Er is een groot zwemparadijs, waar we even in zijn geweest en ook nog even in de sauna.

Daarna naar centrum van Assen gelopen, wat heel gezellig is en op aanraden van Just zitten we nu bij een pizzeria.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ing Joris De Groen:
    Leuke verhalen Elly
  2. Jan Maaswinkel:
    25 augustus 2021
    Wel leuk om zo contact te houden
  3. Ans:
    25 augustus 2021
    Wat een kanjers zijn jullie! Petje af hoor. Hanneke en ik zijn een paar dagen en De Lutte en hebben vandaag ook gefietst. Maar 49 km. Niks bjj jullie vergeleken. Maar het was wel heel genoeglijk.