Reacties
Reacties 1 - 13 van 13
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Lia Maaswinkel | Wat een mooi prestatie en veel gezien. Knap hoor. | 4 sep. '21 |
| Henk | Ruim 1000 km door eigen land terwijl je de zuidoosthoek… | 3 sep. '21 |
| Jan Maaswinkel | Mijn petje af | 2 sep. '21 |
| Elly | Brr, mij te koud. Maar het is wel heerlijk fietsweer… | 1 sep. '21 |
| Jan Maaswinkel | Waar blijft dat duikje in de zee? | 31 aug. '21 |
| Monique | goed bezig dame en heer ga zo door | 30 aug. '21 |
| Elly | HAha we spraken gisteren een Fries van begin 20 die… | 27 aug. '21 |
| Jan Maaswinkel | Ik had bijna mijn schaatsen uit het vet hehaald | 27 aug. '21 |
| Henk | Ha Joris & Elly, dat is een bekend veerpont je!… | 25 aug. '21 |
| Ans | Wat een kanjers zijn jullie! Petje af hoor. Hanneke… | 25 aug. '21 |
| Jan Maaswinkel | Wel leuk om zo contact te houden | 25 aug. '21 |
| Ing Joris De Groen | Leuke verhalen Elly | 25 aug. '21 |
| Reislogger | Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier… | 24 aug. '21 |

- Lia Maaswinkel: Wat een mooi prestatie en…
- Henk: Ruim 1000 km door eigen land…
- Jan Maaswinkel: Mijn petje af
- Elly: Brr, mij te koud. Maar het…
- Jan Maaswinkel: Waar blijft dat duikje in…
Alle reacties »